
בבזל יצאנו מן הגטו, באוסלו חזרנו לתוכו ובמלחמת שמחת תורה אנו שוב משתחררים
אין ספק שמלחמה זו תתקן את הכשלים שנולדו במלחמת יום הכיפורים. אנחנו נצא ממלחמה זו חזקים יותר, ציונים יותר וגם יהודיים יותר. פרופ' אלישע האס פורסם: כ"ה בחשוון תשפ"ד, 9.11.23, 13:24 המשבר הישראלי הנוכחי הוא תולדה ישירה של הדרך בה תפסו…